piątek, 4 kwietnia 2014

Godne polecenia: Jarocin is also Happy


Mimo, iż ten temat nie ma nic wspólnego z tematyką kulinarną jednak nie byłbym sobą gdybym nie wykorzystał tego, że mogę nasmarować trochę własnych przemyśleń na swoim własnym blogu :)



A więc - może mało kogo to interesuje ale pochodzę z Jarocina - wyprzedzając domysły - tak z tego JAROCINA.


 Już tam nie mieszkam ale pamiętam jak miałem ok. 19 lat ( boże kiedy to było ) myślałem sobie " Boże co za dziura muszę się z tą wyrwać ". 

No i się wyrwałem - były studia, później wojsko no i jestem teraz gdzie jestem z czego bardzo się cieszę.

 Jednak dopiero teraz dostrzegłem ile dał mi Jarocin. Spędziłem tam wspaniałe dzieciństwo, czas liceum to najlepszy okres mego życia ( prócz obecnego oczywiście ). Tam ukształtowałem się jako "JA" za co wszystkim bardzo dziękuję - rodzicom, siostrom, nauczycielom no i oczywiście znajomym i gronie przyjaciół - na prawdę WIELKIE DZIĘKI . 

I kto chce niech nie wierzy ale jestem dumny, że mogę powiedzieć iż pochodzę z Jarocina.

A wszystko to piszę z takiego oto powodu - wielu z was widziało w necie klipy nakręcone przez polskie miasta do muzy Pharrella Williamsa "Happy" - otóż Jarocin też ma swoją wersję i może nie jest tak spektakularna jak Poznania czy Łodzi ale jest NASZA 




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...